Ειδικότερα, πληροφορίες αναφέρουν ότι μία απόφαση που πήρε
η σταθμάρχης των Νέων Πόρων ήταν καθοριστική ώστε σήμερα να μη θρηνούμε
μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, η σταθμάρχης των Νέων
Πόρων, έστειλε πρώτα στην κάθοδο το μοιραίο εμπορικό τρένο, παρά το γεγονός ότι
πλησίαζε στον σταθμό των Νέων Πόρων ο προαστιακός, ο οποίος είχε προτεραιότητα.
Μάλιστα, μέσα στα βαγόνια του προαστιακού επέβαιναν 62
άνθρωποι.
Αν η σταθμάρχης των Νέων Πόρων αποφάσιζε να περιμένει τον
προαστιακό και να του δώσει -όπως συνηθίζεται- προτεραιότητα έναντι του
εμπορικού, τότε η σύγκρουση θα γινόταν μεταξύ των δύο επιβατικών τρένων, με
ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον αριθμό των νεκρών.
Το μπλάνκο στις βάρδιες
Την ίδια ώρα, το φως της δημοσιότητας «βλέπει» η σελίδα του
βιβλίου παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας και στο
οποίο φαίνεται να αλλάχτηκαν οι ώρες αναχωρήσεις των σταθμαρχών με μπλάνκο.
Στην εν λόγω σελίδα, την οποία αποκαλύπτει ο «Ελεύθερος
Τύπος», αναγράφεται πως οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. παραδίδουν το
σταθμό στον συνάδελφό τους ο οποίος έχει προφυλακιστεί.
Πηγή tovima
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου